[NUUG kart] Fokuserer kartlegging på data ikke i kartverket.

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sun Oct 5 14:32:00 CEST 2014

Den 05. okt. 2014 13:19, Sigurd Stordal skreiv:
> Ser på lista for import av data fra kartverket at det for enkelte
> kommuner ikke finnes data.
> Det finnes derimot høringsutkast for noen av kommunene.
> Det er vel kanskje greit om vi fokuserer på å ta disse manuellt.

Høringsutkast er bare det. Eg foreslår at me ventar med desse kommunane
til det kjem opp skilt. Det kan oppstå forvirringar dersom det kjem data
i OSM før planene er realisert. Merk at alle har ei adresse sjølv om dei
ikkje har gate og husnummer. Det går an å bruke addr:place der husnummer
ikkje er på plass.

Gnonthgol