[NUUG kart] Allé vs. alle

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Mon Oct 6 23:01:34 CEST 2014

Den 06. okt. 2014 22:49, Thor K. H. skreiv:

> ​Vel, /allé/ referer til gate/vei med trær på begge sider, mens /alle/
> er... tja, alle som leser denne e-posten.
>
> Virker mer som en feil/begrensning i datasettet, ettersom /Ola Normanns
> alle/ høres ut som en særdeles unaturlig gatenavn.​

Frå Språkrådet[1] "Aksentteikna kan sløyfast i alle ord så nær som i
namn." Det betyr at ein alle óg kan referere til gate/vei med trær på
begge sider. Ellers er eg heilt einig med deg om at aksang bør brukast.
Eg antar at kartverket har ein poletikk på det óg.

Gnonthgol

1. http://språkrådet.no/Sprakhjelp/Skriveregler_og_grammatikk/Aksentteikn/