[NUUG kart] Veier med punktum mangler mellomrom

Vegar Storvann storvann at gmail.com
Sat Oct 11 11:29:58 CEST 2014

Den 11. okt. 2014 01:31, skrev Ruben Undheim:
> Det som ligger i corrections.xml er basert på det som lå i OSM, så
> hvis det er feil i corrections.xml er det også feil i OSM. Jeg kan
> ingenting samisk så for meg ser alt likt ut. Tar gjerne imot input fra
> folk som har peiling.
Ser ut som enkelte av veiene i OSM har feil navn, spesialtegn er bytta
ut med ò. ?orru skal f.eks. være Čorru (se adressenodene rundt
http://www.openstreetmap.org/way/193387696). Jeg kan gå gjennom de
samiske kommunene og luke ut det verste.

Eneste feilen jeg klarer å finne er at Stuorragea?gi skal være
Stuorrageađgi, ikke Stuorraluohkká (som er en annen vei).

Vegar