[NUUG kart] Veier med punktum mangler mellomrom

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Oct 13 22:09:46 CEST 2014

la. den 11. 10. 2014 klokka 01.55 (+0200) skreiv Gnonthgol:
> forstå.
>
> Sosi2osm antar faktisk ingenting om tegnsettet til SOSI fila. Kvar
> SOSI
> fil inneholder ei linje i hodet som definerer TEGNSETT. Dette blir
> sendt
> rett til iconv og brukt for å konvertere resten av fila til UTF-8.

Og TEGNSETT i SOSI-filene inneheldt feil informasjon. Det såg ut som
filene var i Windows-1252-format enn ISO 8859-10.

Eg sjekka ein del, men eg har ikkje alle namna. Det verste tilfellet vil
jo vera om nokre namn faktisk er koda som ISO 8859-10 og andre som
Windows-1252 …

Men eg trur det er ganske trygt å anta Windows-1252 for filene.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org