[NUUG kart] Veier med punktum mangler mellomrom

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Oct 14 09:51:59 CEST 2014

Den 13. okt. 2014 23:08, Kristoffer Hagen skreiv:
> Jeg er ikke sikker. Så vidt jeg vet bukes ikke apostrof i gatenavnskilt i Fredrikstad.

Då er dette feil av administrasjonen i Fredrikstad kommune. Du burde
ikkje bli overaska at nokon i det offentlige gjer feil som dette. Det
som blei gjort i Bergen for to år sidan var at me (hovedsaklig Karl Ove)
kontakta kommunen med rettingar i ganenavnlista. Dette blei motatt med
stor takk og blir retta når skilta blir bytta ut av andre årsaker.

> Hvis man legger inn apostrof i OSM blir ikke veinavnet det samme som på skiltene. (Map what's on the ground)

Eg er i utganspunktet eigig i deg der. Men i enkelte situasjonar kan
skiltene vere forskjellige og då blir det vanskligare. Kommunen har ei
liste over alle gatenavn som dei skal bruke i offentlige dokument som
for eksempel skilt. Det at det står 'Nygaardsgaden' på eit gammelt slitt
skilt her betyr ikkje at det er slik gata skal skrivast i dag, det betyr
berre at kommunen ikkje har bytta ut skiltet på tross av eit par
verdenskrigar og mange rettskrivingsreformar.

Gnonthgol