[NUUG kart] Forslag til dugnad for adressenode-import

Ruben Undheim ruben.undheim at gmail.com
Mon Oct 20 12:11:05 CEST 2014

Hei,

Da ser det ut som vi nesten er i mål!

De eneste kommunene som gjenstår er:
Kongsberg, Øvre Eiker, Nedre Eiker, Ulvik, Sogndal, Luster og Bardu.

Noen har allerede antydet på
http://osm.beebeetle.com/addrnodeimportstatus.php i begynnelsen av
oktober (gjelder ikke Kongsberg) at de vil ta ansvar for disse
kommunene. Det jeg lurer på er om dere fremdeles ønsker dette? Ellers
kommer jeg til å fjerne navnene/nickene deres fra den sida sånn at
andre som ønsker det kan gjøre det.

Det vil være fint å bli ferdig sånn at vi kan fokusere på å legge inn
manglende veier ved hjelp http://tools.geofabrik.de/osmi/ og å
vedlikeholde de kommunene som allerede er lagt inn (finne skrivefeil
osv.)

Takk for innsatsen alle sammen!

Mvh.
Ruben