[NUUG kart] Kartverket N50 – bygninger

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Oct 27 10:36:30 CET 2014

Har ikke fått sett nærmere på dette, men en ting jeg ser et at du skriver at bygninger kan representeres som punkt eller polygon. Det er feil. Bygninger skal være polygoner (eneste unntak er user defined). Tidligere var det tillatt med punkter, men ikke nå lenger. Og det er vel en utfordring for det er mye bygninger i form av punkter i N50.

Ref http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features#Building