[NUUG kart] Forslag til dugnad for adressenode-import

Arne Johannessen arne at thaw.de
Mon Oct 27 20:27:13 CET 2014

Hei,

kjempeinsats; takk til deg, Ruben, og alle andre som har vært med!

Finns det community consensus angående tomter som har adresser, men ikke er bebygd? Det er tilsynelatende ganske mange slike tilfeller i hytteområder overalt i Norge, f. eks. på Sørbråten i Oslo kommune: <http://osm.org/go/0TucrXwZQ->

Jeg synes det er rart å ha husnummer uten hus. Jeg tror at dette er i det minste uvanlig i OSM internasjonalt. Har dette blitt diskutert i det hele tatt?

Arne

--
Arne Johannessen