[NUUG kart] Forslag til dugnad for adressenode-import

Robert Nordan rpvn at robpvn.net
Tue Oct 28 12:32:31 CET 2014

Jeg har et motsatt og sannsynligvis ganske sjeldent eksempel: Adresser
tilhørende hus som har blitt revet og som ikke vil bli gjenoppbygd, i dette
tilfellet tre hus som ble ekspropriert/kjøpt opp av kommunen og revet for å
lage en badestrand. For meg virker det som en feil at de fortsatt finnes i
datagrunnlaget, men hva gjør vi med det med tanke på import til OSM?

/Robert N