[NUUG kart] Forslag til dugnad for adressenode-import

Stein Arne Storslett sastorsl at gmail.com
Tue Oct 28 18:39:53 CET 2014

Etter min mening bør alle tomter som har blitt tildelt en offentlig adresse
også få en addr-tag.
Det vil hjelpe med ruting, noe som vil være "nødvendig" fra det oppstår et
behov for å komme seg til adressen - lastebilen med fyllmasse, f.eks. :-)

Diskusjonen blir vel heller hvor adressen skal plasseres på en slik tomt,
på et pologon for tomten, en singel node ved veien, eller?

Stein Arne

Stein Arne