[NUUG kart] Problem med mkgpmap kart

Helge Olav Helgesen helge at helge.net
Thu Apr 9 22:05:14 CEST 2015

Hei

Jeg bruker kart fra mkgmap på min Nüvi. De siste dagene (altså kart som er laget de siste dagene) ser jeg at den ikke ruter trafikken riktig. Den gjør store hopp i rette vinkler, nesten som den ruter trafikk via høyspent, administrative soner eller tilsvarende. Jeg har ikke klart å se direkte hvorfor.

Er det andre som har hatt samme eller tilsvarende problem? Jeg prøver meg med ruter til/fra Lørenskog og til Oslo et sted som ved Oslo S eller Ullevål Stadion.

Kart kan lastes ned her om noen vil prøve selv: http://osm.helge.net/norway/gmapsupp.img