[NUUG kart] Fotobokser som mangler i OSM - forslag til metode for å finne dem

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Mon Apr 13 08:25:05 CEST 2015

Jeg registrerer at det ikke er noen "ATK, influensstrekning" der
Omkjøringsvegen krysser Klæbuvegen i Trondheim, og der står det to
fotobokser (som ligger inne i OSM på nodene 408816569 og 10141604).
Kanskje "ATK, influensstrekning" er områder av vegen som er skiltet
som strekning med automatisk trafikkontroll? Tror minst én av
strekningene i NVDB nord for Trondheim er måling av gjennomsnittsfart.

Geir Ove