[NUUG kart] Hvordan best kartlegge områder (residential, industrial, wood, osv.)

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Mon Aug 17 12:39:41 CEST 2015

Jau det skal det [😝]
Alle ways i N50 importen vil ha source=Kartverket N50 og source:date=YYYY-MM-DD som er datoen frå Kartverket.

Grunnen her at det skal vere enkelt å vite kva som faktisk er rett frå N50 og kva som er endra på. Med tusenvis av multipolygoner som består av mange ways så vil det vere umulig å finne kva "way" som faktisk er endra og når utan denne informasjonen. Ein way i N50 data kan vere oppdelt pga ulik dato og då er det viktig at denne er med slik at ein veit dette ved eventuell seinare sjekk for nye data.

Changset source vil også ha "Kartverket", men det vil hjelpe deg lite når du lastar ned eit område med hundrevis av linjer og fleire titals multipolygon.

Med source rett på way så er det enkelt å filtrere i JOSM. Om folk er grundige nok til å fjerne/endre source=Kartverket N50 på dei delane dei endrar på så vil det vere lett å finne. Dette gjeld også dato.
Når eg går over og gjer små endringar etter import så splittar eg way akkruat så mykje eg må og fjernar source:date samt endrar på source for den way biten eg endra.

Når ein då går over seinare med nye N50 data så veit ein eksakt kva som er endra manuelt.