[NUUG kart] Hvordan tagges gjesteparkering i borettslag o.l.?

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Mon Aug 17 20:28:50 CEST 2015

For meg faller det naturlig å tenke at access=private er utilgjengelig,
altså at f.eks. ruteprogramvare ikke vil si ifra at her er det en
parkeringsplass, eller at plassen vil være nedtonet i kart for slike
formål. Jeg tenker at access=private betyr "none of your business" med
mindre du selv vet noe annet.