[NUUG kart] Path og footway rendres likt

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Aug 18 09:42:28 CEST 2015

Hei

Jeg ser nå at rendringen av footway og path er lik på
openstreetmap.org. Det er jo helt håpløst at og gjør kartet totalt
ubrukelig, enda mer enn før for andre formål enn bilkjøring.

Vil det være en ide å ta kontakt å fremme vårt syn felles for Norge?
Jeg antar at de fleste synes dette er galt?

Jeg har drevet med kart hele livet og har aldri sett at asfalterte
veier for gående tegnes likt som stier ute i skogen. Det er bare helt
feil etter min mening i allefall.