[NUUG kart] Path og footway rendres likt

Tor torsm.news at gmail.com
Sat Aug 22 16:18:21 CEST 2015

Hei

Da har jeg tatt dette ett skritt videre og oppretta ei wikiside:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Trail_(
new_proposal)

Har kladdet et førsteutkast på wikien, men:
– innholdet må kvalitetssikres
– argumentene må gjennomgås og antakelig styrkes
– det må legges inn bilder av typiske stier av ulike slag og i ulike
terreng
– det bør antakelig legges inn illustrasjoner fra turkart og
orienteringskart

Tor