[NUUG kart] Path og footway rendres likt

Peter Bremer peter.bremer at gmail.com
Mon Aug 24 15:15:45 CEST 2015

Jeg tror den siden trenger en tabell som helt presis viser forskjellene
mellom (standard verdier til) trail, path og footway. Slik det er nå med
forskjellene nevnt i løpende tekst, blir det for enkelt å overse noe
detaljer.

         : path : footway : trail
informal : no : no : yes
foot : yes : designated : yes
surface : n/a : paved : unpaved
(Vet ikke om disse verdiene er riktig, bare et eksempel)