[NUUG kart] Størrelse på skogsrelasjoner

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Feb 2 09:27:21 CET 2015

Jeg tror heller ikke det er noen god ide å slå sammen relasjonene ved
import. Da vil de strekke seg over så store områder og bli såpass
kompliserte at jeg tror faren er stor for at det gjøres feil når man i
ettertid skal endre på ting. Jeg har en følelse av at mange sliter litt
med relasjoner, spesielt når de er store og kompliserte. Jeg ser stadig
relasjoner med feil og det er egentlig ikke så bra.

-Sverre