[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Feb 27 13:24:27 CET 2015

Veldig bra. Da har jeg lagt inn kommunene jeg jobber med.

Siden det mangler mange som er tatt eller jobbes med så oppfordrer jeg
alle andre til også å legge inn de de holder på med.

Jeg sorterte etter kommunenummer. Antar det er greiest. Og så la jeg rød
på den som mangler mye. Vi kan jo f.eks. bruke rød, orange og grønn
f.eks. for status.

-Sverre