[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Thu Feb 26 23:07:25 CET 2015

Når det gjelder kommuner som er ferdig importert/ikke skal importeres kan
det legges inn i
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Topography_import_for_Norway/assignment#Ansvar_for_import_av_topografi_for_norske_kommuner

Hilsen
Torstein

26. februar 2015 kl. 22.41 skrev Sverre Didriksen <