[NUUG kart] Oppdaterte adresser fra Kartverket

Thor K. H. nitrolinken at gmail.com
Sun Jan 11 17:36:39 CET 2015

Såpass! Ja, da har vel en del av de kommunene som ikke hadde adressedata
endelig kommet på banen etter å ha drøftet seg frem til gatenavn m.m.

Ikke for å skyve emnet til siden, men i denne forbindelse, har du mulighet
til å legge til støtte for addr:place inn i den automatiske kontrollen? I
min hjemkommune (Evenes) gikk jeg igjennom hvilke adresser som faktisk ikke
har gatetilhørighet og endret disse, noe statussiden ser mørkt på!