[NUUG kart] Oppdaterte adresser fra Kartverket

Ruben Undheim ruben.undheim at gmail.com
Sun Jan 11 17:10:46 CET 2015

Hei,

Jeg har lagt inn de ny adressene (uttak: 2014-11-23) fra Kartverket i
addrnodeimport og status er dermed synlig på
http://osm.beebeetle.com/addrnodeimportstatus.php.

Jeg er litt overrasket over det store antall kommuner hvor det er
endrede noder (og ikke bare nye noder). Det ser dermed ut til å ligge
en liten jobb foran oss og jeg ser for meg å prøve å automatisere litt
mer for neste uttak. Nå er det kun de som har "Klar for å importeres"
som vil tas hånd om av automatisk.

Det ser dermed ut som at kommuneadministrasjonene rundt omkring har
lagt ned en god del innsats de siste månedene.

Mvh
Ruben