[NUUG kart] Oppdaterte adresser fra Kartverket

Ruben Undheim ruben.undheim at gmail.com
Sun Jan 11 23:15:37 CET 2015

Hei,

Ser nå at det er kanskje litt brutalt å kjøre dette skriptet allerede
i dag siden jeg ser det er mange som ønsker å legge ned en innsats
akkurat nå (hadde ikke regnet med det). Jeg har derfor stoppet
skriptet. Det har allerede lastet inn noen kommuner. Status-sida blir
snart oppdatert.

Prøver skriptet igjen om noen dager når aktiviteten roer seg ned litt
igjen hvis dette er ok for dere.

Ruben