[NUUG kart] Tagging av gang- og sykkelveg

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Thu Jul 2 10:46:15 CEST 2015

Er det en misforståelse av hva "designated" betyr her? Det virker som om
dere mener "designated" betyr eksplisitt skiltet, men slik jeg forstår det
betyr det ifølge denne siden
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_tags_for_routing/Access-Restrictions#Interpretation>
har det mer å gjøre med innstillinger i rendrere/rutere for å gi dem litt
fleksibilitet. Hvis jeg misforstår nå er det fint om noen kan klarne opp i
hva designated faktisk betyr.