[NUUG kart] SSR Sentralt Stedsnavnregister import

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Wed Jul 29 17:43:31 CEST 2015

Er ein del andre ting som må fjernast om det ikkje er fullført N50 areal import også.
Namn på elvar og vatn må jo ligge på way eller polygon.
Myr områder kan vere litt verre med då N50 data ikkje alltid passar inn med området namnet skal dekke. Her vil det nok krevje ein del loka kunnskap.

Tenker at ein må dele opp SSR i kategoriar. Namn på tettstad, gardsnamn og liknande for seg sjølv. Her må bruk av "hamlet" vere god. Sett fleire små plassar som har fått "village" som er alt for små til denne.

Så har ein namn på plassar i naturen som skar, dalar osv. Fjelltoppar bør vere greit å få inn utan større problem.