[NUUG kart] SSR Sentralt Stedsnavnregister import

Tor torsm.news at gmail.com
Wed Jul 29 21:16:05 CEST 2015

> Jeg synes ikke det er lurt å spre informasjonen ut over flere sider. Da
> blir det vanskeligere å følge med på endringer, og vite hvilke som er
> styrende. Wiki har også en diskusjonsside.

Jeg synes det er greit at ting dokumenteres i GitHub så lenge det linkes
til all informasjon fra wikien og disse linkene holdes oppdatert.

Når det gjelder diskusjoner, så syns jeg det er best om vi holder oss
til mailinglista. Blir mye å følge med på om ting diskuteres her, på
wikien, på GitHub, på forumet osv.

--
Tor