[NUUG kart] forespørsel vedrørende kart

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed May 6 12:49:49 CEST 2015

[Geir Mørkrid]
> Hei,
>
> Jeg kom over følgende kart "Adachi Map (c)
> Global Refund Norge AS" på et busstopp i Oslo og ble fasinert av det.
>
> Så har jeg googlet litt rundt, men finner ingen ting om det annet enn denne nettsiden.
> http://lists.nuug.no/pipermail/kart/2013-August/004186.html
>
> Så lurer jeg på om dere vet om det er mulig å kjøpe dette kartet noe
> sted og ev. hvor man skal henvende seg. Vet dere noe?

Jeg vet intet mer enn jeg skrev i den eposten, men foreslår at du ringer
til Global Refund Norge AS hvis de finnes (intet på proff.no, dermed
antagelig ikke noe AS...).  Det nærmeste jeg finner er ANS-selskapet
Det ser dog veldig ut som en skallselskap (ingen omsetning), men det har
en kontaktperson og telefonnummer.

--
Vennlig hilsen