[NUUG kart] forespørsel vedrørende kart

Kristoffer Hagen kristoffer_hh at live.no
Thu May 7 17:34:13 CEST 2015

Hei

Har undersøkt litt og funnet dette:
Global Refund Norge AS er det samme som Global Blue Norge AS

Adachi Map ser ut til å være et varemerket for firmaet Masaoki Adachi 3dd

Dette kartet her
http://www.visitbergen.com/Bergen/Dokumenter/Om%20oss/Publikasjoner/2014/CruiseKart_2014_web.pdf
er merket "Adachi Map (c) Bergens Tidende"

Mvh
Kristoffer Hagen