[NUUG kart] Om nøyaktigheten til N50-data og eventuell fremtidig frigivelse av FKB-kart

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Mon May 25 12:21:50 CEST 2015

Litt upresist språk her ja :-) Når jeg sier veier, mener jeg osm-way. Mener
linjesegmenter slik som elver, grenser for polygoner, etc.

Kartverket planlegger å frigi FKB i 2017
http://kartverket.no/Documents/Om%20Kartverket/Fylkeskartkontorene/Vadso/Geovekstsamling_2013/8_Datafrislipp021013.pdf

Hilsen
Torstein