[NUUG kart] visaman-import

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Nov 13 00:18:15 CET 2015

Det er samme person: Jeg kikket litt på endringssett gjort av visaman,
visa-import og visaman-import, og observerte klare likheter og
sammenhenger i redigeringstidspunkt, tagging, geografi og
interessefokus. Det ligger dessverre en rekke objekter i OpenStreetMap
etter en del overivrige importer fra Kartverket N50 uten kildetag og
uten opprydding i øvrig tagging. Synd ingen har tid til å rydde opp
eller kaste det ut igjen fra OSM.