[NUUG kart] visaman-import

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Nov 13 09:53:15 CET 2015

Jeg mistenker også det, på bakgrunn av mye av det samme som Vidar
nevner. Jeg sende han , altså visaman, en melding for noen måneder
siden og spurte, og fikk svar. Men han blånektet for at det var han.

Jeg testet fjerning av duplikater, men den fjerner bare duplikate
punkter og det hjelp lite. Det som er gjort under disse visa-importene
er alt for komplisert og må nok ryddes opp i manuelt.

Jeg har veldig lyst til å bidra, men har valgt å prioritere egen import
og tracking av stier og annet som mangler. Så da har jeg ikke mer
fritid ,desverre (bruker også betydelig tid i Røde Kors)

-Sverre