[NUUG kart] Angående bidrag til Frikart

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Mon Nov 23 13:06:23 CET 2015

Også kan jeg legge til at dersom du vil bruke JOSM, kan du gjerne ta en
titt på veiledningen/"JOSM for dummies" som jeg har skrevet på denne
wiki-siden:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Mountain_biking#Redigering_i_JOSM.2C_mini-guide
Denne er egentlig skrevet for å få folk i gang med kartlegging for
terrengsykling, men jeg tror den er nyttig for deg også som en
introduksjon til programmet.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863