[NUUG kart] Åpne data, barnehager, import?

Peter Bremer peter.bremer at gmail.com
Mon Sep 28 21:50:10 CEST 2015

Små foreslag til generate_html.py (jeg sliter fortsatt litt med bruk av
både Git og Python, så du får legge det inn selv):

Linje 105:
_map = '<div id="wrapper" style="width:256px;">'
(Fjern komma)

Linje 106:
 _map += '<div id="map{0}" style="width: 256px; height: 256px;position:
relative"></div>'.format(nsrId)
(Fjern komma, position blir "relative")

I tillegg trenger du følgende kode i HTML filen:
td { vertical-align: top }