[NUUG kart] OpenStreetMap på NRK P2

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Aug 16 15:35:20 CEST 2016

[Anders Anker-Rasch]
> Bra tips! Hyggelig at det også ble lagt merke til dugnadsarbeidet som
> ble gjort for MissingMaps/HOT etter jordskjelvet i Nepal :-)

Jepp, veldig bra.  Det er et fantastisk arbeide som er nyttig for så
mange og på så mange nivåer. :)

> (For de som ikke måtte ha lagt merke til det så har vi en egen gruppe
> på FB for de som vil drive bistandskartlegging; IUG Mapping Community
> Norway)

Betyr dette at de som ønsker å bidra med dette må godta bruksvilkårene
til Facebook for å delta?  En titt i søkemotorer ga meg ingen pekere til
offentlig informasjon når jeg søkte på "IUG Mapping Community Norway".

--
Vennlig hilsen