[NUUG kart] N50 import, arbeidsflyt

Torstein I. Bø torsteinibo at gmail.com
Wed Dec 21 08:16:35 CET 2016

Anders, så bra at du også er med å importere! Bruker du plugins som jeg har
laget for JOSM? De sparer deg for en god del tid :-) Husk også at du må
importere kystlinjen før du importerer arealdekket, ellers vil du få
problemer med at arealdekket (skog, myrer, etc.) vil gå ut mot den "N50"
kystlinjen og da må du tilpasse alle disse polygonene til OSM kystlinjen.

Julehilsen
Torstein (tibnor)