[NUUG kart] N50 import, arbeidsflyt

Fredrik lists at 0v.no
Wed Dec 21 12:12:04 CET 2016

On 20. des. 2016 09:38, Anker-Rash wrote:

> [...]

Det ligger en framgangsmåte for denne importen på wikien. Jeg har
forsøkt å skrive den så detaljert at det ikke skulle være mye tvil om
hva og hvordan importen må gjøres for å ikke rote det til for seg selv.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Topography_import_for_Norway#Framgangsm.C3.A5te

--
FredrikLindseth