[NUUG kart] N50 import, arbeidsflyt

Anders Anker-Rasch anders at anker-rasch.no
Thu Dec 22 12:06:00 CET 2016

> Det ligger en framgangsm?te for denne importen p? wikien. Jeg har
> fors?kt ? skrive den s? detaljert at det ikke skulle v?re mye tvil om
> hva og hvordan importen m? gj?res for ? ikke rote det til for seg selv.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Topography_import_for_Norway#Framgangsm.C3.A5te

Ja, det der den jeg har fulgt altså, det var bare for å spare meg selv for
å gjøre noe på en tungvint måte dersom det var åpenbare ting som burde
endres.

Har oppdatert kystlinjen for 0101 nå, fortsetter med kommunene nordover
senere i jula.

Btw, jeg oppdaterer med noen detaljer i installasjonsguiden for python +
scriptet til tibnor basert på egne erfaringer ved anledning senere. :-)