[NUUG kart] Importere Bryggerier

Atle Frenvik Sveen atle at frenviksveen.net
Wed Jan 20 09:20:49 CET 2016

Fantastisk!

Jeg synes ihvertfall dette er fornuftig. Jeg er ingen ekspert, men for
meg gir det mening å gjøre det på denne måten.

Ifølge http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:microbrewery%3Dyes "The
microbrewery tag can be used for pubs, restaurants, etc. to indicate
that there is a microbrewery on the premises. "

Jeg synes dermed at det er helt innafor å inkludere hoteller og andre
attraksjoner i "etc" her.

-a

--
  Atle Frenvik Sveen