[NUUG kart] Norwegian import sources

Fredrik Lindseth lists at 0v.no
Sun Jan 31 20:34:01 CET 2016

God kveld,

I mangel på litt oversikt på hva som finnes av datakilder for import og
hva som er lov og ikke lov å importere fra så snikret jeg en artikkel i
OSM wikien i dag:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Norwegian_import_sources

Her har jeg prøvd å få en oversikt over hva som finnes og importeres
allerede, hva som finnes som vi ikke kan importere fra, men som hadde
vært veldig fint å importere fra i framtiden. F. eks FKB Bygningsomriss,
flyfoto fra NorgeIBilder.no.

Jeg tror jeg har funnet alle importene som er satt i gang med litt
leting på wikien og i mailingarkivet, men det er litt hull i tabellen enda.

Jeg håper at flere redigere hvis noen har noen spesifiseringer,
forbedringer eller mer informasjon.

-
FredrikLindseth