[NUUG kart] Invitasjon til kartdugnad for å gjøre reiser med kollektivtrafikk mer tilgjengelig

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Mon Jul 18 22:32:41 CEST 2016

Hei, det er elveg dataene du er ute etter. Guide er her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Road_import_(Norway)#Data_merge_workflow
Du finner Sandnes her:
https://drive.google.com/folderview?id=0BwxPkSBawddGSTJEelhyT28zOHM&usp=sharing&tid=0BwxPkSBawddGN0hUeUZtLUctUW8#list
Ser det ligger noen veistumper på Ådnøy, copier gjerne disse inn, men husk å bytt ut (ihvertfall) highway=road, med noe mere egnet.

Det er sikkert noen som blir gretne hvis du ikke importerer hele kommunen, men jeg ser ikke problemet med å ta små biter.
--
Øystein Bjørndal