[NUUG kart] Kartlegging fra data innhentet ved innsynshenvendelser etter Offentlighetslova

Fredrik lists at 0v.no
Mon Jun 20 17:49:31 CEST 2016

Hei,

Jeg har sendt noen Innsynshenvendelser etter Offentlighetslova via Mimes
Brønn(.no) og fått litt forskjelige data tilbake.

Alle trærene i Bergen https://www.mimesbronn.no/request/traer_i_bergen

Alle returpunktene i Bergen
https://www.mimesbronn.no/request/returpunkt_i_bergen

Alle steder med skjenkebevilgning i Bergen
https://www.mimesbronn.no/request/skjenkebevilgning_i_bergen

En oversikt over alle trærene finnes ikke (enda), returpunktene fikk jeg
bare en grov adresse og ingen type resirkulering og skjenkebevilgningene
var full pott.

Spørsmålet er: Hva er begresningene ved å importere dette inn i OSM?

Gitt av de faktisk hadde gitt meg en liste med alle trærene, en
ordentlig liste med alle returpunktene. Kunne jeg importert det rett inn
i OSM uten å tenke noe mer på det?

Er det noen som har noen vise tanker rundt dette?

--

FredrikLindseth