[NUUG kart] Invitasjon til kartdugnad for å gjøre reiser med kollektivtrafikk mer tilgjengelig

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Sat May 28 08:13:49 CEST 2016

Jeg kopierte litt av koden jeg har brukt for å lage:
http://obtitus.github.io/barnehagefakta_osm_data/
(ps. fint om noen tar et shipertak der også, hvis man vet om noen barnehager som ikke ligger i OSM).

Inneholdet i google spreadsheeten vises nå her:
http://obtitus.github.io/holdeplasser-uten-vei-to-osm/
med et kart for hver lat/lon samt csv for JOSM.
--
Øystein Bjørndal