[NUUG kart] Vinterbrøyting av sykkelveg/-felt

Barslett Torbjørn Torbjorn.Barslett at ruter.no
Fri Oct 14 10:40:36 CEST 2016

Hei,

i Oslo er det fullt fokus på å gjøre sykling attraktivt året rundt. Dette innebærer prioritert salting/brøyting av en del sykkelfelt. I Ruter ser vi på hvordan vi kan få ut mest mulig nyansert informasjon om vintertilgjengelighet på slike strekninger, og for så vidt også hvorvidt diverse gangveger og -stier ikke er vintervedlikeholdt.

Mitt inntrykk er at OSM ikke har særlig støtte for denne type informasjon. Kunne noen ha pekt meg i riktig retning hvis jeg har oversett noe her eller om det foregår relevant arbeid noe sted?

Med vennlig hilsen

Torbjørn Barslett
Ruter As
Tlf +47 4021 9100