[NUUG kart] Vinterbrøyting av sykkelveg/-felt

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Oct 14 11:10:09 CEST 2016

Hei

Det er bra støtte for mye vedrørende dette synes jeg.

Man kan merke en vei om den brøytes eller ikke, se http://wiki.openstre
etmap.org/wiki/Key:snowplowing.

Ellers så kan man sette restriksjoner ut fra forhold, se http://wiki.op
enstreetmap.org/wiki/Conditional_restrictions

Det finnes helt sikkert enda mer også, om man graver litt på http://wik
i.openstreetmap.org/wiki/Map_Features og andre steder.

-Sverre