[NUUG kart] Alle holdeplasser i Norge

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Tue Jun 13 17:42:34 CEST 2017

Dere kan vurdere:
https://github.com/POI-Importer/POI-Importer.github.io
for deler av den manuelle-conflation/import jobben som nok må skje. Verktøyet har allerede blitt brukt i en ‘import’ av buss-holdeplasser i Belgia.
https://poi-importer.github.io/#map=14/50.7271/5.5238&datasets=BEdl

Hvis jeg får en eller flere (kontinuerlig-oppdatert) .osm eller .json fil(er) med relevante osm-tagger, tilsvarende:
https://github.com/POI-Importer/norge-barnehagefakta/blob/master/norge_barnehagefakta.osm
eller
https://github.com/POI-Importer/norge-barnehagefakta/blob/master/norge_barnehagefakta.json
kan jeg legge det ut som et dataset på