[NUUG kart] Fwd: Adresseimport

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sat May 6 11:02:31 CEST 2017

Karl Ove Hufthammer skreiv 06. mai 2017 10:51:
> Bjørn Kvisli skreiv 05. mai 2017 12:52:

> Nei. Rett stavemåte for slike stadnamn er stor forbokstav i begge orda.

For å presisera litt: Det er ikkje slik at *alle* ord i stadnamn har
stor forbokstav. Det heiter for eksempel

Karl Johans gate
og
Bygdøy allé

Det skal altso vera *liten* forbokstav når det er snakk om *samnamn*
(utanom når dei står først i namnet – første ord skal *alltid* ha stor
forbokstav, og det gjeld òg om ordet er for eksempel adjektiv, som «øvre»).

Men i eksempelet er Berget ikkje eit samnamn (sjølv om me sjølvsagt har
substantivet berg), men namnet på ein stad. Og derfor skal det ha stor
forbokstav, akkurat som «Øvre Bygdøy» skulle hatt (om det var ein plass
som heitte det).

Sjå elles
http://www.sprakradet.no/Sprakarbeid/Stedsnavn/Kommunal-navnsetting/Hvordan-skal-navna-skrives/

--