[NUUG kart] Elveg oppdatering

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Wed Jul 4 22:41:36 CEST 2018

Jeg kom litt videre. Den FYBA-versjonen jeg har støtter ikke UTF-8, som
Elveg-SOSI filene publiseres i nå. Ser det finnes en branch som heter
H_unicode i git-repoet som ser ut til å implementert Unicode-støtte, men
den er ikke merget til master, og ikke i de ferdigkompilerte versjonene så
vidt jeg vet(?). Nå har jeg prøvd å kovertere til ISO-8859-10 (som de
forrige SOSI-filene var merket som, men det var kanskje feil?). Sosi2osm
klager i alle fall på ukjente tegn i mange kommuner, så det fungerer
fortsatt ikke som det skal.