[NUUG kart] Elveg oppdatering

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Wed Jul 4 10:15:38 CEST 2018

Fikk til nedlastning og utpakking, men ved første forsøk vil ikke sosi2osm
(eller rettere sagt fyba som brukes av sosi2osm,
https://github.com/kartverket/fyba/) gjenkjenne filene. Er det noen som kan
sjekke om de får en ny sosi2osm og fyba til å konvertere en av SOSI-filene
i Elveg (f.eks. inni https://nedlasting.geonorge.
no/geonorge/Samferdsel/Elveg/SOSI/Samferdsel_1413_
Hyllestad_6173_Elveg_SOSI.zip, takk, Ole for direktelinken)? Da vet jeg om
det er oppsettet mitt det er noe i veien med eller om SOSI-filene har
endret seg til å ikke lenger være kompatibel med fyba.

Geir Ove