[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Sep 14 14:19:16 CEST 2018

Det er kanskje eneste løsning. Har ikke sett på det på lenge, men
forstår at det er blitt ganske ille.

Bare vær forsiktig så ikke gamle trackede ikke-importerte data blir
ødelagt eller slettet. Den største utfordringen er kanskje knyttet til
alle manuelle endringer som er gjort i ettertid.

Ellers er det vel bare å kjøre på.

-Sverre