[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

Wolfgang Leister wolfgang.leister at nr.no
Fri Sep 14 14:27:29 CEST 2018

Har brukt en del ressurser å rydde opp og flette med data fra både N50
og eksisterende i dette området. Da vil dette arbeidet være forgjeves.
Jeg tror at det beste ville være å bare slette duplikater.
Måten å gjøre dette på er å fjerne relasjonene som er duplikater og så
fjerne alle objekter som ikke er tagget. Duplikate relasjoner kan
relativt lett gjenkjennes da de har samme antall objekter.
Jeg tror at generell sletting av relasjonene vil gjøre større skade enn
nytte.

hilsen
  Wolfgang Leister